A jótékonykodás önmagában ma már nem képes hatékonyan megkülönböztetni a vállalatot a versenytársaitól, és nem jár mérhető eredménnyel.
A legsikeresebb, és a legjelentősebb értéket teremtő CSR programok egy-egy ügy társadalmi szintű felvállalását, és az azzal kapcsolatos gondolkodásmód megváltoztatását tűzik ki célul. A sikeres CSR kommunikáció minden érintettet megszólít: 360°-os kommunikációval juttatja el az üzenetet a médiától kezdve a befektetőkön, az üzleti partnereken, a döntéshozókon és a munkatársakon át egészen a vásárlókig.
A jól felépített és megfelelően kommunikált társadalmi felelősségvállalási program különösen alkalmas arra, hogy proaktívan és tartósan védje a vállalat imázsát, és ez hosszú távon az üzleti eredményekben is jelentkezik. A társadalom irányában felelős magatartást tanúsító vállalatok a Weber Shandwick nemzetközi kutatása szerint jelentős előnyben vannak a vállalati imázst érintő krízishelyzetekben is.
„A társadalom irányában felelős magatartást tanúsító vállalatok jelentős előnyben vannak a vállalati imázst érintő krízishelyzetekben is."
2024.08.28.
Imádod az influencerek világát? Beszélsz angolul? Csatlakozz hozzánk, és szervezz menő influencer kampányokat a világ egyik legnagyobb kozmetikai márkájának!
2024.08.15.
A WS Hungary tapasztalt PR tanácsadót keres.
2023.04.29.
interjú Drágus Richárddal a Profession.hu-n
2017.06.30.
Csak pénz kérdése a munkahelyi motiváció?