A kreativitás a kommunikációs iparág teljesítményének egyik legjelentősebb fokmérője. A kreativitás nem pusztán öncélú, hanem azt szolgálja, hogy a kitűzött célt minél hatékonyabban érjük el. Ennek alapja a stratégiai tervezés, amire a WS Hungary kreatív ötleteit építi.
A stratégiai koncepció kialakításakor szisztematikusan és objektíven, a célokkal azonosulva elemezzük a márkák, illetve szervezetek környezetét, mely magában foglalja a célcsoportok, a közösségek, a versenytársak, a specifikus piaci viszonyok, és a kulturális, politikai, illetve kommunikációs keretfeltételeket megismerését. Ezt követően javaslatot teszünk az alkalmazandó tárgyi és emberi erőforrások optimális allokációjára.
"A testre szabott stratégia körültekintő és pontos végrehajtása biztosítja a kommunikáció hatékonyságát."
2024.08.28.
Imádod az influencerek világát? Beszélsz angolul? Csatlakozz hozzánk, és szervezz menő influencer kampányokat a világ egyik legnagyobb kozmetikai márkájának!
2024.08.15.
A WS Hungary tapasztalt PR tanácsadót keres.
2023.04.29.
interjú Drágus Richárddal a Profession.hu-n
2017.06.30.
Csak pénz kérdése a munkahelyi motiváció?