A kreativitás a kommunikációs iparág teljesítményének egyik legjelentősebb fokmérője. A kreativitás nem pusztán öncélú, hanem azt szolgálja, hogy a kitűzött célt minél hatékonyabban érjük el. Ennek alapja a stratégiai tervezés, amire a WS Hungary kreatív ötleteit építi.
A stratégiai koncepció kialakításakor szisztematikusan és objektíven, a célokkal azonosulva elemezzük a márkák, illetve szervezetek környezetét, mely magában foglalja a célcsoportok, a közösségek, a versenytársak, a specifikus piaci viszonyok, és a kulturális, politikai, illetve kommunikációs keretfeltételeket megismerését. Ezt követően javaslatot teszünk az alkalmazandó tárgyi és emberi erőforrások optimális allokációjára.
"A testre szabott stratégia körültekintő és pontos végrehajtása biztosítja a kommunikáció hatékonyságát."
2025.11.26.
Olyan kollégát keresünk, aki rendelkezik már néhány év tapasztalattal elsősorban B2C, szépségipari és lifestyle márkákkal kapcsolatos kommunikációban, és jól ismeri a közösségi média, valamint az influencer marketing világát is, van tapasztalata influencerekkel közös munkában.
2025.08.07.
The next five years will transform communications more dramatically than the previous five decades. Chief communicators and marketing executives face a once-in-a-generation shift as technology fundamentally reshapes how attention is captured, how information spreads, and how reputations are shaped under intensifying pressure.
2024.08.28.
Imádod az influencerek világát? Beszélsz angolul? Csatlakozz hozzánk, és szervezz menő influencer kampányokat a világ egyik legnagyobb kozmetikai márkájának!
2023.04.29.
interjú Drágus Richárddal a Profession.hu-n