A vállalat vezetőjének személye kiemelkedő fontossággal bír a vállalat hírneve szempontjából, hiszen ő személyesíti meg a márkát a külvilág felé.
Ezért a CEO hírnevének csorbulása negatívan hat az egész vállalat hírnevére is. A CEO pozíciójában eltöltött első éve alatt kialakított jó hírnév és hitelesség kulcsfontosságú annak érdekében, hogy a vállalat belső és külső környezetében kialakuljon és megmaradjon a vezetői kvalitásaiba vetett bizalom. A vezetői profilírozás eszközét használva gondosan megtervezzük az egyes vezetői szerepléseket a kialakított üzenetek és akciótervek alapján.
Az összehangolt lépések biztosítják a CEO hírnevének erősödését, ezáltal az egész vállalat imázsának fejlődését.
„A CEO hírnevének csorbulása negatívan hat az egész vállalat hírnevére is."
2023.05.24.
Csatlakozz a WS csapatához!
2023.05.15.
A WS Hungary tapasztalt PR tanácsadót keres.
2023.04.29.
interjú Drágus Richárddal a Profession.hu-n
2017.06.30.
Csak pénz kérdése a munkahelyi motiváció?