Válságról akkor beszélünk, ha egy a vállalat hírnevére potenciálisan vagy ténylegesen negatív hatással bíró esemény nyilvánosságra kerül.
A válságkommunikációs tevékenység arra irányul, hogy a vállalat hírnevét megőrizzük a krízisszituáció ellenére is. Hallgatással és felkészületlenséggel nem lehet válság esetén megóvni a vállalat hírnevét. A gyors és határozott reagálás kiemelkedő fontosságú annak érdekében, hogy a válságot ne elmélyítsük, hanem hatékonyan kezeljük.
Legyen szó termékhibáról, munkahelyi balesetről, politikai fenyegetettségről, tömeges elbocsátásról vagy bármilyen változásról a vállalat életében, a WS Hungary tapasztalata biztosítja, hogy ügyfeleink a lehető legjobban kerüljenek ki a krízishelyzetből. Budapesti irodánk válságkezelés kategóriában elnyerte a szakma Oscarjának számító IPRA Golden World-díjat.
„Globális tapasztalatunk biztosítja, hogy válsághelyzetben is biztos kézzel segítsük ügyfeleinket a digitális platformokon éppúgy, mint a hagyományos médiában."
2024.08.28.
Imádod az influencerek világát? Beszélsz angolul? Csatlakozz hozzánk, és szervezz menő influencer kampányokat a világ egyik legnagyobb kozmetikai márkájának!
2024.08.15.
A WS Hungary tapasztalt PR tanácsadót keres.
2023.04.29.
interjú Drágus Richárddal a Profession.hu-n
2017.06.30.
Csak pénz kérdése a munkahelyi motiváció?