A vállalat vezetőjének személye kiemelkedő fontossággal bír a vállalat hírneve szempontjából, hiszen ő személyesíti meg a márkát a külvilág felé.
Ezért a CEO hírnevének csorbulása negatívan hat az egész vállalat hírnevére is. A CEO pozíciójában eltöltött első éve alatt kialakított jó hírnév és hitelesség kulcsfontosságú annak érdekében, hogy a vállalat belső és külső környezetében kialakuljon és megmaradjon a vezetői kvalitásaiba vetett bizalom. A vezetői profilírozás eszközét használva gondosan megtervezzük az egyes vezetői szerepléseket a kialakított üzenetek és akciótervek alapján.
Az összehangolt lépések biztosítják a CEO hírnevének erősödését, ezáltal az egész vállalat imázsának fejlődését.
„A CEO hírnevének csorbulása negatívan hat az egész vállalat hírnevére is."
2024.08.28.
Imádod az influencerek világát? Beszélsz angolul? Csatlakozz hozzánk, és szervezz menő influencer kampányokat a világ egyik legnagyobb kozmetikai márkájának!
2024.08.15.
A WS Hungary tapasztalt PR tanácsadót keres.
2023.04.29.
interjú Drágus Richárddal a Profession.hu-n
2017.06.30.
Csak pénz kérdése a munkahelyi motiváció?